חדש! תו נטען דיגיטלי למנויי פיס - תשלום מהיר ב־TAP
בפיס־פלוס אנחנו עושים הכל כדי שלך יהיה יותר קל, נעים ומשתלם לקנות וליהנות באופן קל, מהיר, נוח ומאובטח וכל זאת בלי להקליד, בלי להקריא, בלי להתחבר
פשוט פותחים את הארנק הדיגיטלי (אפל/גוגל) ← בוחרים "תו נטען רשתות ומסעדות" ← מצמידים למסופון
⚡
מהיר בקופה
בלי להקליד קוד, תוקף או CVV - פשוט מצמידים למסופון.
👌
קל ונוח
לא צריך להתחבר לאתר או ליישומון כדי לממש.
🔒
מאובטח
רק אתם יכולים לפתוח את הנייד ולשלם.
👨👩👧👦
שימושי
ניתן לצרף בני משפחה לארנק וליהנות יחד מהחיסכון.
איך מצרפים את התו הנטען רשתות לארנק הדיגיטלי?
הכי קל, פשוט ונוח - דרך היישומון פיס־פלוס.
נכנסים לעמוד התו הנטען, מחפשים את הכפתור השחור לצירוף לארנק הדיגיטלי (Google / Apple Wallet), עוקבים אחרי ההוראות, מקלידים קוד זיהוי - והתו מצורף בהצלחה.
שאלות ותשובות בנושא 'תו נטען בארנק הדיגיטלי'
- מה זה ארנק דיגיטלי?
-
הארנק הדיגיטלי הוא פלטפורמה במכשיר הסלולר, המאפשרת לצרף את כרטיס התו הנטען לנייד או לטלפון החכם, וזאת כדי לשלם ב־TAP במסופון האשראי בחנות, באופן קל מהיר נוח ומאובטח.
- לא מצאת את ה"כפתור השחור" לצורך צירוף לארנק?
-
- יש לוודא כניסה לדף תו נטען רשתות דרך היישומון (אפליקציה) ולא באתר המותאם בדפדפן.
- יכול להיות שלא מוגדר ארנק בנייד ויש לאתחל אותו.
- תו נטען כבר צורף לארנק.
כדאי לדעת: בעת צירוף התו לארנק, יבוצע שינוי בפרטי התו הנטען (מספר, CVV ותוקף) אך היתרה מועברת לתו החדש שפרטיו מעודכנים באתר וביישומון.
- האם התשלום באמצעות הארנק הדיגיטלי מאובטח?
-
מטעמי אבטחה ופרטיות של יצרניות המכשירים, לא ניתן לצרף כרטיס או לשלם עם ארנק דיגיטלי ללא נעילת מסך קבועה בטלפון הנייד. לצורך כך, יש לקבוע נעילת מסך דרך הגדרות המערכת במכשיר לפני תחילת צירוף הכרטיס לארנק או במהלכו.
- למה כדאי להכניס את תו נטען רשתות לארנק הדיגיטלי?
-
מכיוון שזה מאפשר תשלום באופן קל, פשוט, מהיר, נוח ומאובטח, ללא הקלדת הקוד בן 16 ספרות, תוקף ו־CVV וללא צורך להתחבר לאתר או ליישומון פיס־פלוס לצורך תשלום.
בנוסף, ניתן לאפשר לבני משפחה להשתמש בתו בקלות ואפילו לקבל התראות על מימושים.
שימו לב, ההצטרפות והכניסה לאתר ההטבות מצריכה הקלדת קוד זיהוי, חשוב מאוד לא למסור את הקוד לאף גורם שאינו מוכר (בית עסק/נציג מפעל הפיס).
- כיצד מבוצע התשלום דרך הארנק הדיגיטלי בבית העסק?
-
פותחים את נעילת הטלפון, בוחרים בתו הנטען, מצמידים למסופון, TAP - והתשלום עבר.
- התו נמצא אצלי בארנק, הצמדתי למסוף, אך לא עבר לי התשלום ב־TAP
-
יש לבדוק את יתרת התו הנטען הצבורה באתר פיס פלוס וביישומון.
כאשר אין יתרה מספקת לתשלום העסקה יש לבקש מהקופאי לבצע פיצול תשלום בקופה או לחילופין לבצע טעינה נוספת בתו הנטען.
- ניסיתי לחבר את התו לארנק ולא הצלחתי
-
קיימים מקרים בהם אפל או אנדרואיד לא יאשרו את הוספת הכרטיס לארנק הדיגיטלי. מדובר בהחלטה התלויה באופן בלעדי ביצרן ולא ניתן יהיה לשנות החלטה זאת. במקרה כזה, התו הנטען ממשיך להיות זמין למימוש ורכישה דרך האתר וביישומון והתשלום יתאפשר בבית העסק ע"י הקלדת 16 הספרות, תוקף ו־CVV.
- האם קיימים סוגי מכשירים להם נדרשות פעולות מיוחדות שיש לבצע כדי לשלם באמצעות ארנק דיגיטלי?
-
בחלק ממכשירי שיאומי יש צורך לעדכן את ההגדרות של המכשיר באופן חד פעמי על מנת שה־TAP יצליח לכן, אם ניסית לעשות TAP בחנויות ולא הצלחת, יש להסיר את הכרטיס מהארנק ולאחר מכן להיכנס ל"הגדרות" ← "חיבור ושיתוף" ← לגלול לחלק של ה־NFC, לבחור "מיקום רכיב מאובטח" ← להגדיר ארנק HCE. לאחר מכן, להיכנס ליישומון ולצרף מחדש את הכרטיס לארנק.
בחלק ממכשירי וואן פלוס (OnePlus) יכולה להיות בעיה בהגדרות שתפריע לעשות TAP ולשלם בחנויות עם ארנק דיגיטלי. כדי לפתור את הבעיה, יש להסיר את היישומון פיס־פלוס, לגשת להגדרות המכשיר ולכבות את האפשרות של "זיהוי פנים" (גם אם זה לא בשימוש, יתכן וזה נמצא על מצב פעיל).