שאלות ותשובות

להלן מספר שאלות ותשובות הנשאלות באופן תדיר. השאלות ממויינות לפי נושאים. במידה ולא מצאתם מענה לשאלתכם, הנכם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות טופס צרו קשר

זכיינים

מהו סכום הזכייה אותו ניתן לפדות מהזכיין?

על-פי נהלי מפעל הפיס המצוינים באתר זה ובנקודות המכירה שלנו, זכיין חייב לשלם עבור הזכייה בנקודת מכירה סכום של עד 350 ₪ ורשאי (אך לא חייב) לשלם סכום של עד 5,999 ₪.
ישנם זכיינים הרשאים לשלם סכום של עד 11,000 ₪.
לאיתור זכיינים אלה ניתן לפנות טלפונית למשרד המשווק האזורי, מספרי הטלפון מופיעים באתר זה.
כל זכייה מעל 11,000 ₪ ועד גובה תקרת המס המתעדכנת מעת לעת - תשולם במשרדי המשווק האזורי.
זכיות מעבר לתקרת המס משולמות בבית מפעל הפיס, ברחוב הפטמן 3 תל אביב.
תשלום עבור זכייה יתאפשר אך ורק לאחר העברת הטופס הזוכה במסוף המכירה של מפעל הפיס ויש לקבל "שובר אישור זכייה" מהזכיין.

איך מקבלים פרטים על קבלת זיכיון באזור מסוים?

כדי לשמש כזכיין יש לפנות למשווק האזורי הנמצא סמוך למקום מגוריך.
לקבלת פרטים ניתן למצוא את פרטי הקשר של המשווקים האזוריים באתר האינטרנט של מפעל הפיס בעמוד "מה עושים כשזוכים?".

אם נתקלתי בבעיה מול הזכיין של מפעל הפיס?

מפעל הפיס משקיע מאמצים רבים בהכשרת עובדיו, נציגיו וזכייניו למתן שירות אדיב, יעיל, אמין ואיכותי. לכן, כל תלונה על זכיין מטופלת אצלנו במלוא כובד הראש במחלקת הזכיינים ובמידת הצורך מוזמן הזכיין לועדת בירורים לרענון נהלים/נזיפה או במקרים קיצוניים הפסקת עבודתו כזכיין.
בכל מקרה של בעיה או תלונה אנא פנו אלינו באמצעות מילוי טופס צרו קשר באתר בציון פרטי המקרה ומיקום נקודת הפיס ואנו נעשה כל שביכולתנו לטפל בבעיה.
פנייתך חשובה לנו ומשמשת לעזר במתן השירות הטוב אותו הצבנו בפנינו.

יישומון מפעל הפיס לטלפונים חכמים

איך אני יכול לבדוק ביישומון אם זכיתי?

בכל אחד מעמודי המשחקים לוטו, צ'אנס, פיס 777 ו־123 קיים קישור לרכיב "בירור זכייה" (בעמוד הראשי של כל משחק, וכן בתפריט של כל משחק). לאחר כניסה לדף, תוכלו להזין את הצירוף שלכם והיישומון יבדוק אם הצירוף שהוזן זכה בפרס.

האם ניתן למלא טפסי הגרלה באמצעות היישומון?

כרגע לא ניתן למלא טפסי הגרלה באמצעות היישומון לאור מגבלות רגולטוריות.
ניתן למלא טפסי הגרלה בתחנת הפיס הקרוב אליך.

תוך כמה זמן היישומון מעדכן את תוצאות ההגרלות?

עדכון תוצאות כל המשחקים נעשה עד כחצי שעה לאחר תום ההגרלה ורק לאחר שהוועדה המוסמכת לכך מאשרת את התוצאות בצורה רשמית ומאפשרת הקלדתן בצורה תקינה.

לגבי אילו הגרלות אוכל לקבל מידע כגון: שעות הגרלה, פרסים ומה עושים כשזוכים?

ביישומון הפיס תוכלו לקבל מידע לגבי כל ההגרלות של המפעל: לוטו, צ'אנס, חיש־גד, פיס 777, 123 ומנוי פיס.

האם ואיך ניתן לצפות בהגרלות הפיס?

תוכלו לצפות בכל השידורים החיים של הגרלת הלוטו, צ'אנס, פיס 777, 123 ישירות מהיישומון ע"י לחיצה על הקישור (בצורת פס צבעוני בתחתית) שיוצג בכל עמודי היישומון עם תחילת השידור החי. בנוסף תוכלו לצפות בשידורי ההגרלות השונות בכל דף המציג את תוצאות ההגרלה המורחב ביישומון.

כיצד אני יכול לשמור את הצירופים שלי?

בכניסה להגרלה המבוקשת, בתוך מסך "בירור זכייה" ניתן להזין צירופי מספרים ולשמור אותם לבדיקה עתידית חוזרת. הצירופים ישמרו במסך "צירופים שמורים" של כל משחק. ניתן לאחר השמירה לבצע עליהם בירור זכייה, לערוך או למחוק את הצירופים שנשמרו.

כללי

האם ניתן להציע לכם רעיונות או הצעות לייעול?

מפעל הפיס מקבל הצעות והארות שונות מלקוחותיו ואנו משתדלים להיענות ובמידת הצורך לשקול, ליישם ולבצע. יחד עם זאת, לא תמיד ניתן לרצות את כלל הלקוחות ולקלוע לטעמם, לרצונותיהם ולהצעותיהם של כולם.

כיצד פונים אליכם לצורך בקשת סיוע?

מפעל הפיס פועל רבות למען הקהילה בתחומי החינוך, הבריאות והרווחה אולם תחומי הסיוע ואופן הגשתו קבועים בתקנון המפעל ומחייבים עבודה מוסדית דרך הרשויות המקומיות בישראל, החל מהגשת הבקשות לפי קריטריונים מוסדרים וכלה בהעברת הסיוע דרך הרשויות עצמן.
תקנות מפעל הפיס והחלטות הדירקטוריון שלו מונעות להגיש סיוע ישיר לגורם כלשהו למטרות שאינן מוגדרות כאמור לעיל.

מדוע לא ניתן לבדוק טפסי לוטו, צ'אנס, 123 וכו' באתר האינטרנט?

הרעיון לאפשר בדיקת טופס לוטו באמצעות מספרו הסידורי באמצעות אתר האינטרנט כבר עלה בעבר אך יישומו מורכב מהיבטים שונים ורבים.
יישום הרעיון מצריך יצירת ממשק בין המערכת המקוונת של מפעל הפיס לבין אתר האינטרנט. המערכת המקוונת הינה מערכת סגורה באופן הרמטי ואינה ניתנת לפריצה ויצירת ממשק בינה לבין אתר האינטרנט יוצר בעיית אבטחה.
אנו בודקים כל העת את הנושא ואת האפשרות ליישמו ומקווים כי בעתיד נוכל לתת פתרון לכל מכלול הסיבות המונעות קיום שירות זה.

מדוע לא ניתן לשלוח טפסי הגרלה באמצעות האינטרנט?

מפעל הפיס נערך לאפשרות כזו בעבר וכבר נבנה אתר באמצעותו ניתן לא רק למלא ולשלוח טפסים להגרלת הלוטו, אלא גם להשתתף בכל משחקי הפיס המקוונים.
לצערנו, העלאתו של האתר לאוויר לא אושרה על ידי האוצר.

לוטו

מהי מדיניות צבירת הפרס הראשון?

כאשר יש זוכה בלוטו או בדאבל לוטו (או מספר זוכים משולב) הפרס המוכרז מתחיל שוב מ-5 מיליון ₪ בלוטו ועד -10 מיליון ₪ בדאבל לוטו.
בכל הגרלה שאין זוכה הפרס הראשון גדל בהתאם להכנסות המפעל, במידה והפרס הראשון מגיע לסכום שיא של 40 מיליון ₪ בלוטו ועד 80 מיליון ₪ בדאבל לוטו, ולא נמצא זוכה באותה הגרלה הפרס הראשון מפסיק לגדול ונשאר על רמת פרס זו, ואילו פרסי המשנה באותם הגרלות גדלים ב-50%.

מה קורה אם אין זוכה בפרס השני?

במידה ולא נמצא זוכה בפרס השני בלוטו או בדאבל לוטו סכום הפרס השני עובר להגרלה הבאה ומצטרף אליו (כלומר אם בהגרלה הראשונה הסכום הוא 750,000 ₪ ולא היה זוכה בפרס השני בהגרלה, בהגרלה הבאה עומד סכום הפרס השני על מיליון וחצי ₪ וכן הלאה).

מה ההבדל בין לוטו רגיל לדאבל לוטו?

מחיר הטבלה, וגובה הפרס. בדאבל לוטו גובה הפרס כפול מבלוטו הרגיל, ובהתאם מחיר הטבלה כפול. כל שאר חוקי המשחק (כולל סיכויי הזכייה) זהים.

האם בדאבל לוטו כל הפרסים מוכפלים?

כמובן. בדאבל לוטו כל אחת מרמות הפרס מוכפלת. כך לדוגמה, בפרס השני במקום 750,000 ₪ מוענקים לזוכה מיליון וחצי ₪ וכן הלאה.

מדוע המחיר בדאבל לוטו עולה?

לא מדובר בהעלאת מחיר. הבחירה אם להשתתף במחיר רגיל או להכפיל נמצאת בידיכם. הלוטו הרגיל ללא שינוי.

למה למלא דאבל לוטו אם אפשר למלא פעמיים את אותם מספרים בטפסי לוטו רגילים?

מילאת 2 טפסי לוטו וזכית בפרס ראשון, תקבל את סכום פרס הלוטו הרגיל (זה כמו 2 זוכים שמתחלקים בפרס). לעומת זאת, אם מילאת דאבל לוטו תקבל פרס כפול. במקום 5 מיליון ₪ לו היית זוכה יחיד תקבל 10 מיליון וכן הלאה.

מה קורה אם זכיתי בפרס הראשון בדאבל לוטו יחד עם מישהו שמילא טופס רגיל?

סכום הזכייה שלך יהיה כפול משלו. אם לדוגמה, הפרס הראשון עמד על 10 מיליון ₪, הזוכה בדאבל לוטו, יקבל 10 מיליון ₪ והזוכה בטופס רגיל יקבל 5 מיליון.

אם היו 4 זוכים, 3 בלוטו רגיל ואחד בדאבל לוטו, כיצד מתחלק הפרס הראשון?

נניח שהפרס בלוטו עמד על 8 מיליון ₪, אם ארבעתם היו בלוטו רגיל כל אחד היה מקבל 2 מיליון ₪. במקרה הזה, שלושת הזוכים בלוטו רגיל יקבלו 2 מיליון ₪ כל אחד והזוכה בדאבל לוטו יקבל 4 מיליון.

מדוע בפרסומיכם השונים הנכם מציגים את סכום הפרס ברוטו במקום נטו?

בסכומי הזכייה המפורסמים על ידנו ההכרזה על גובה הפרס היא הכרזה על הברוטו, ממש כפי שנהוג בתחום המשכורות.
בכל המדינות בעולם בהן יש מיסוי על זכיות כמו: אוסטרליה, בלגיה, ברזיל, יפן, ארה"ב ועוד עשרות מדינות, ההכרזה היא על הפרס ברוטו.

מדוע ההגרלה אשר אמורה להיות בשעה מסוימת אשר נקבעה לא משודרת באותה שעה?

שידור ההגרלה תלוי בגורמים נוספים כגון משך התוכנית שקדמה, אירועים חדשותיים שקורים במדינה וכו.
אנו משתדלים לעמוד בלוחות הזמנים שצוינו אך מעת לעת נאלצים לשנות את זמן שידור ההגרלה מאילוצים שאינם תלויים בנו.

מדוע תוצאות הגרלת הלוטו לא מתפרסמות מיידית?

תוצאות ההגרלות השונות מתפרסמות באתר האינטרנט כחצי שעה לאחר ההגרלה.
זמינות תוצאות ההגרלות באתר, אפשרית רק לאחר שהועדה המוסמכת לכך מאשרת את התוצאות בצורה רשמית ומאפשרת הקלדתן בצורה תקינה באתר האינטרנט.

עשיתי מנוי ללוטונט או לוטוקאש, המשווקים מנויים למשחקי הלוטו - כיצד מבטלים את המנוי?

למפעל הפיס אין כל קשר או נגיעה לחברות אלה, וגם לא לכל חברה או גוף אחר המנהל או משווק "מנויים" להגרלת הלוטו.
יתירה מזאת, מפעל הפיס מבהיר כי מוצרי הפיס: לוטו (כולל ה-Extra), פיס 777, כרטיסי "חיש גד", 123, צ'אנס ומנוי פיס נמכרים אך ורק באמצעות זכיינים מורשים, הפועלים בביתנים של מפעל הפיס ובמאות חנויות הנושאות שילוט בולט וברור של מפעל הפיס.
מפעל הפיס מזהיר את הציבור כי מי שרוכש כרטיסי הגרלה או כל כרטיס אחר המתחזה להיות קשור בהגרלות מפעל הפיס ממי שאינו זכיין מורשה בדוכן או בחנות הנושאת שילוט של מפעל הפיס, שם כספו על קרן הצבי, ואין מפעל הפיס רואה עצמו מחויב כלפיו בשום צורה שהיא.

מיסוי וזכיות

כיצד ניתן להגיש בקשה לבדיקת זכייה בטופס השתתפות?

ניתן לבדוק זכייה באתר האינטרנט וכן בנקודות המכירה.
במקרים חריגים, ניתן לפנות למחלקת פניות הציבור. מחלקת פניות הציבור מעבירה הפנייה לבדיקת אגף הבקרה והלקוח נענה לאחר בדיקה. יודגש כי הדבר מחייב מסירת נתונים שיסייעו בבדיקה (מס' סידורי של נקודת המכירה או כתובתה וכן שעת רכישה).
יובהר כי זכייה משולמת רק עם הצגת טופס השתתפות מקורי.

מדוע יש מס על הזכיות?

החל מיום 1 ביולי 2003 נכנסו לתוקפם צו ותקנות מס הכנסה. על פי הצו והתקנות, מי שמשלם פרס מהגרלות, הימורים או כל פעילות הנושאת פרסים חייב לנכות מס מסכום הזכייה (ניכוי במקור). סכום המס מתעדכן מדי שנה.

מלגות להשכלה גבוהה

מהו מיזם מלגות פיס להשכלה גבוהה?

מידי שנה מעניק מפעל הפיס אלפי מלגות לסטודנטים בשיתוף עם רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה מתוך האמונה כי בעזרת חינוך והשכלה גבוהה ניתן לצמצם פערים בחברה ולסייע לצעירים מוכשרים להצליח ולהגיע להישגים.
המלגות מוענקות לסטודנטים, תלמידי מוסדות אקדמיים המוכרים ע"י המל"ג, כנגד שעות תרומה לקהילה.

למי פונים לצורך פרטים על בקשת מלגה?

החל משנת 2016 מפעל הפיס מעניק מלגות בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות. הרישום מתבצע ישירות מול הרשות המקומית.

מהם תנאי קבלת המלגה?

במסגרת מיזם שיתופי הפעולה עם הרשויות המקומיות , יוענקו המלגות אך ורק לסטודנטים המקיימים את כל התנאים הבאים:
* הסטודנטים הינם אזרחי ישראל.
* במהלך שנת הלימודים האקדמאית הסטודנטים לומדים במוסד המוכר ע"י המל"ג, לתואר אקדמי (ראשון או שני) המוכר ע"י המל"ג או לימודי תעודת הוראה המוכרת ע"י המל"ג או הנדסאים מוכרי מה"ט. רשימת המוסדות הקובעת לעניין זה הינה הרשימה המפורסמת באתר המועצה להשכלה גבוהה.
* במסגרת המיזם הסטודנטים יבצעו פעולות התנדבות חברתית, במינימום 130 שעות לשנה.

האם המלגות המוענקות הן שנתיות או תלת שנתיות?

המלגה מוענקת בעבור שנת לימודים אחת בסך של 10,000 ₪ לכל מלגה, כאשר מחצית מהסכום (5,000 ₪) מוענק ע"י הרשות ומחציתו השנייה (5,000 ₪) ע"י מפעל הפיס (matching מלא).

מתי יפורסמו פרטים על הגשת המלגה לשנה הבאה?

קול קורא לרשויות מתפרסם בדר"כ במהלך הרבעון הראשון של שנה קלאנדרית.
מועדי הרישום בכל רשות מקומית נקבעים על ידי הרשות עצמה. כל רשות מקומית מפרסמת ומנהלת ישירות את נושא הרישום ולא מפעל הפיס.

הקצאות

מדוע בעיר שלי, לא מקימים מבנה אותו אנו רוצים (בית כנסת, אולם ספורט, גן שעשועים וכדומה)?

מפעל הפיס כחברה לתועלת הציבור מעבירה את ההקצאות לרשויות המקומיות על פי אמות מידה שנקבעו על ידי ועדה
בראשות שופט בית המשפט העליון , השופט בדימוס מאיר שמגר. לאור זאת, פניות למפעל הפיס בנושאי תמיכות והקצאות מגיעות אך ורק באמצעות ראשי הרשויות.
אין באפשרות מפעל הפיס להיות מעורבים בהחלטות הרשות הקובעות את סדר העדיפויות שלהן על פי הצרכים המקומיים.
קיימת אפשרות שתפנו לראש הרשות ותציעו לו להשקיע במבנה שאתה פועל/חפץ לשדרגו.

מנוי פיס

כיצד מתבצעות הגרלות מנוי פיס?

ההגרלה מתבצעת באמצעות מחשב הגרלה מאובטח, המחולל מספרים אקראיים לפי נוסחה "חתומה", שאמינותה נבחנה על ידי מעבדת בדיקות בינלאומית וקיבלה אישור תקן בינלאומי.
הגרלות הפרס הראשון, הפרס שני, הפרס השלישי והפרס החודשי (חופשות זוגיות בחו"ל) נערכות בשיטת MUST WIN ("הזכייה המובטחת"), שמשמעותה היא שפרסים אלו מחולקים בטוח בין המנויים, ואינם "נצברים" להגרלה הבאה. במידה ובהגרלות אלו עולים בגורל מספרי מנוי שאינם פעילים, ההגרלה נערכת שוב ושוב עד שעולה בגורל מספר מנוי פעיל.

יש סוגים שונים של מנויים?

כל המנויים משתתפים בכל ההגרלות ומשלמים את אותו מחיר (60 ₪ לחודש). מי שמחזיק ברשותו כרטיס אחד והותק שלו הוא עד שבע שנים מקבל כרטיס מנוי בצבע כסף, מי שמחזיק ברשותו כרטיס אחד והותק שלו מעל 7 שנים מקבל כרטיס בצבע זהב, מי שמחזיק ב-2 כרטיסים ללא קשר לוותק מקבל כרטיס זהב פלוס, מי שמחזיק ב-3 כרטיסים ומעלה ללא קשר לוותק מקבל כרטיס פלטינום. מנויי הזהב פלוס והפלטינום זכאים לכמות הטבות חודשיות גדולה יותר באתר ההטבות פיס-פלוס, וכן בהטבות VIP.
מנויי הזהב פלוס והפלטינום זכאים לכמות הטבות חודשיות גדולה יותר באתר ההטבות פיס-פלוס.

כיצד מגיעות הזכיות למנוי?

הזכיות מגיעות למנוי ללא כל מאמץ מצדו, באופן פשוט ואוטומטי. מפעל הפיס מזכה בכל שבוע, את חשבון הבנק של בעל הכרטיס הזוכה, כפי שנרשם בטופס הבקשה.

מהו המחיר החודשי ואופן ההצטרפות למנוי?

ההצטרפות למנוי פיס מתבצעת באמצעות טופס הרישום באתר הפיס, או בכל נקודות המכירה של מפעל הפיס, בחיוג לטלפון 3990* או 03-6940179. מחיר כל הגרלה - 12 ₪, ובחודש - 60 ₪ בסה"כ. הגרלות הבונוס הן בחינם.

איך מבטלים מנוי פיס?

בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, ביכולת בעל המנוי להפסיק את ההשתתפות בהגרלות מנוי פיס באמצעות: פניה למוקד הטלפוני של מנוי פיס בטלפון 03-6940177 או 5415*, פנייה באמצעות טופס "ביטול מנוי פיס" באתר מפעל הפיס, בדואר רשום למפעל הפיס, ת.ד 20474 תל אביב, מיקוד: 6120302. לצורך הזיהוי יתבקש בעל המנוי למסור פרטים מזהים הכוללים שם ומס' תעודת זהות.
למבטלים מנוי פיס, שנרכש במקור בהתחייבות לשנה, במהלך תקופת ההתחייבות, יובהר כי ביטול מנוי יחייב את הלקוח בתשלום בגין מתנת ההצטרפות, כמפורט בתקנון.

כיצד אתם מזכים עבור זכיות המנוי?

הזכיות (מ־100 ₪) מועברות לחשבון הבנק של המנוי תוך 5 ימי עסקים מיום ההגרלה.

בתוך כמה זמן ייכנס ביטול המנוי לתוקף?

ההשתתפות בהגרלות תופסק בתוך 3 ימים עסקים מיום קבלת ההודעה (אלא אם לא דרשת ביטול להגרלה קרובה אלא ביטול לתום תקופת החיוב).

כיצד נקבע מספר אישי כשמצטרפים למנוי פיס?

בהצטרפות למנוי פיס ניתן לבחור מספר מזל אישי בן שש ספרות, שילווה אותך בכל הגרלות השייכות אך ורק למנוי פיס. מספר זה יהפוך למספר מנוי הפיס האישי הקבוע שלך.
לקוח אשר אינו מעוניין בבחירת מספר אישי ו/או שהמספר תפוס, ייקלט עבורו מספר אקראי ע"י המחשב.

כיצד ניתן להחליף מספר מנוי?

החלפת מנוי תיעשה באמצעות פנייה באמצעות מילוי טופס מקוון.

ממה נהנים מנויי הפיס?

מנויי הפיס משתתפים בחמש הגרלות בכל חודש, כאשר ההגרלה השבועית מתקיימת בדרך כלל בימי חמישי (מלבד שבועות בהם זהו יום חג), או ביום שלישי, (בחודשים בהם יש רק ארבעה ימי חמישי).
בנוסף, בכל חודש משתתף מספר המנוי גם בהגרלת בונוס קבועה מיוחדת, בה מוגרלות 75 חופשות זוגיות בניו־יורק כולל טיסות ובתי מלון.
כל אחת מ־5 ההגרלות החודשיות היא הגרלה סגורה בה משתתפים רק מספרי המנוי הפעילים.
בכל חודש זוכים 52 מנויי פיס בפרסים הראשונים בסכומים של החל מ 50,000 ₪ ועד 1,500,000 ₪
10 מנויי פיס זוכים ב- 150,000 ₪ 
75 מנויי פיס זוכים בפרס השלישי - 10,000 ₪
ו־75 מנויים זוכים בחופשות זוגיות בחו"ל.
בנוסף לכך, משתתפים מנויי הפיס בהגרלות בהן מוגרלים עוד מאות פרסים כספיים נוספים, בסכומים של 100 ₪ ועד 5,000 ₪.

אם בחרתי לשלם בהוראת קבע בבנק, כיצד אחויב?

חשבונך יחויב בכל ראשון בחודש בבנק, למפרע (מראש) עבור ההגרלות הנערכות מה־15 של אותו החודש, ועד ל־14 של החודש שלאחריו. מאחר שכרטיס המנוי ישתתף בהגרלות עוד לפני מועד החיוב הראשון, יכלול החיוב הראשון גם את התשלום עבור ההגרלות השוטפות וכן תשלום חד פעמי עבור ההגרלות שכרטיס המנוי שלך כבר השתתף בהן, עד ה־14 לחודש השוטף. שני הסכומים הנ"ל יופיעו בשורה אחת בדף החשבון שלך.

אם בחרתי לשלם באמצעות כרטיס אשראי, כיצד אחויב?

כרטיס האשראי יחוייב מידי חודש בגין 5 (חמש) ההגרלות הרגילות שיבוצעו בחודש השוטף.
מאחר שכרטיס המנוי שלך ישתתף בהגרלות עוד לפני מועד החיוב הראשון, חיוב זה יכלול גם חיוב בגין ההגרלות מהיום בו המפעל אישר את הבקשה והכרטיס החל להשתתף בהגרלות ועד סוף החודש וכן את 5 (חמש) ההגרלות הרגילות בחודש השוטף.

האם באפשרותי לשלם על כרטיס מנוי במזומן?

לא ניתן לשלם על כרטיס מנוי פיס במזומן.

ברצוני לברר האם זכיתי בפרס כלשהו, מה האפשרויות העומדות בפניי?

תוכל לבדוק באתר האינטרנט בדף מנוי פיס - בירור זכייה, באפליקציית מפעל הפיס, במענה הקולי בטלפון 03-6509999 או באתר אזור אישי בכתובת: https://paiszone.pais.co.il.
בנוסף תוכל לשלוח אלינו פנייה עם כתובת המייל שלך ובקשה לקבלת דיוור זכיות אישיות ואנו נצרף אותך לדיוור זה.

תהליך זיהוי לקוח

טעיתם בהקלדת הספרות?

בקשו מהזכיין לבטל את כרטיס ההשתתפות שרכשתם, והוא יפיק כרטיס השתתפות חדש עבורכם.

כיצד אנו מגנים על פרטיותכם?

על גבי כרטיס ההשתתפות יופיעו הספרות שהקלדתם מתוך תעודת הזהות שלכם בצורה מקודדת (ספרות שונות מספרות תעודת הזהות), זאת על מנת לשמור על פרטיותכם (המספר המקודד, בין 8 ספרות, יופיע מעל המילים "כרטיס השתתפות").

חשוב לציין כי מספר הזיהוי (המקורי) אשר הוקלד על ידי המשתתף ו/או הקוד המוצפן לא נשמרים על ידי מפעל הפיס בשום מאגר מידע זמני או קבוע.

מפעל הפיס לא יעשה שום שימוש, פנימי או חיצוני, במספר הזיהוי שהוקלד או בקוד המוצפן המופיעים בכרטיס ההשתתפות אלא לצורך אימות זהותו של משתתף המחזיק בכרטיס זוכה. בדיקה זו תעשה אך ורק בעת גביית פרס המחייב תשלום מס.

איבדתי את כרטיס ההשתתפות האם אני יכול לוודא אם זכיתי?/לדרוש זכייה?

לא ניתן לקבל זכייה ללא הצגת כרטיס השתתפות תקין.

זכיתי בפרס מעל תקרת המס, מה עליי לעשות?

ראשית מזל טוב. במידה וזכיתם בפרס שהינו מעל גובה תקרת הפטור ממס, עליכם להביא את כרטיס ההשתתפות שלכם ותעודה מזהה למפעל הפיס. 

אגף הבקרה במפעל הפיס ייבצע בדיקת התאמה של הקוד המוצפן לפרטי תעודת הזהות שלכם. במידה והקוד המוצפן אכן מתאים למספר תעודת הזהות שלכם, תקבלו את הפרס.

זכיתי בפרס מעל תקרת המס וטעיתי בהקלדת הספרות?

בכפוף להנחיות שניתנו למפעל הפיס מאת משרד האוצר, במקרה של אי התאמה בין מספר הזיהוי לקוד המוצפן - לא תשולם זכייה. 

חשוב: למניעת אי נעימות, אנא הקפידו כי הלקוח שרכש את כרטיס ההשתתפות יגיע בעצמו לקבל את הפרס עם תעודת הזהות שלו.

קניתי כרטיס עם שותף, האם שנינו צריכים להקליד את מספרי תעודת הזהות שלנו?

רק לקוח שרכש ואוחז בכרטיס ההשתתפות צריך להקליד את ספרות תעודת הזהות שלו. הפרס יינתן לאותו לקוח בלבד.

מנוי פיס - עדכון פרטים

מנוי פיס המבקש לשנות פרטים המחייבים את חתימת המנוי (עפ"י תקנון הגרלות מנוי פיס) - שם מנוי, מספר מנוי, מספר זהות של המנוי, פרטי בנק לחיוב ולזיכוי ו/או -פרטי בנק לזיכוי בלבד, נדרש לשלוח טופס בקשה חתום.
לחצו כאן לעדכון פרטים באזור האישי.

מענה קולי

לשמיעת תוצאות ההגרלות ניתן להתקשר למענה הקולי, 24 שעות ביממה
בטלפון 03-6509999