צרו קשר

פנו אלינו בכל דרך שתעדיפו: בטלפון, בפקס, בדואר או באמצעות טופס הפניות שלהן.

אנו במפעל הפיס נשתדל להיענות בהקדם לכל פנייה. פניות בכתב ניתן לשלוח באמצעות הטופס המופיע בעמוד.

יש למלא את הפרטים בשדות המתאימים, לבחור את נושא הפנייה ולהקפיד למלא את הפרטים לחזרה כראוי.
לתשומת ליבך - שדות המסומנים בכוכבית אדומה הנם שדות חובה.

*
*
*
*
*
*
*
-
-
יש להתחיל להקליד את שם הרחוב ולבחור מרשימה נפתחת. במידה וביישוב לא קיימים שמות רחובות, יש לכתוב בשדה את שם היישוב בשנית
*
ניתן למלא טופס פנייה אנונימית ללא צורך בזיהוי הפונה. פניות אנונימיות לא יוכלו לקבל מענה ישיר, אולם תוכן הפנייה תועבר ישירות לגורמים המתאימים במפעל הפיס.
פנייה אנונימית

ביטול מנוי פיס

לביטול מנוי פיס יש לבחור בשורת הנושא בטופס: "מנוי פיס - ביטול" ולהקפיד למלא את כל שדות החובה.

למבטלים מנוי פיס, שנרכש במקור בהתחייבות לשנה, במהלך תקופת ההתחייבות, יובהר כי ביטול מנוי יחייב את הלקוח בתשלום של 150 ₪ בגין המתנה ודמי טיפול.

מענה קולי

לשמיעת תוצאות ההגרלות ניתן להתקשר למענה הקולי, 24 שעות ביממה
בטלפון 03-6509999

שאלות ותשובות
מוקד הטלפוני של מפעל הפיס פועל בימים: 
ראשון-חמישי בין השעות: 8:00 – 17:00
שישי בין השעות: 08:00 - 13:00
בטלפון: 03-6940177

דוא"ל פניות הציבור: pniot@pais.co.il 

פקס מחלקת פניות הציבור: 03-6940320

פקס מחלקת מנוי פיס: 03-6940150

מחלקת זכיות (קבלת תשלום זכיות) במפעל הפיס פועלת
בימים ראשון-חמישי
בין השעות: 8:00 - 15:00

כתובת לפניות בכתב:
מפעל הפיס
רח' הפטמן 3,
ת.ד. 7019
תל אביב, 6107001