צרו קשר

בצ'אט, בטלפון, בדוא"ל, בדואר או באמצעות טופס הפניות המקוון שבעמוד זה - קל לפנות אלינו בדרך הכי נוחה לך.
אנו במפעל הפיס נשתדל להיענות בהקדם לכל פנייה!

צ'אט מנוי פיס

מענה מיידי עם מידע אישי 24/7
נציגים אנושיים זמינים בשעות פעילות המוקד

טלפון

ימים א' - ה': 08:00 - 17:00
ימי ו' וערבי חג: 08:00 - 13:00

דוא"ל

מענה תוך יום עסקים בנושאי מנוי פיס

service@paisplus.co.il

דואר

מפעל הפיס
רח' הפטמן 3, ת.ד 20474,
תל אביב־יפו, 6120302

טופס מקוון

יש לבחור את נושא הפניה ולאחר מכן למלא את הפרטים בשדות המתאימים ולהקפיד למלא את הפרטי הקשר לחזרה כראוי. שדות המסומנים בכוכבית אדומה הנם שדות חובה.

*
*
*
*
*
*
*
*
-
-
יש להתחיל להקליד את שם הרחוב ולבחור מרשימה נפתחת. במידה וביישוב לא קיימים שמות רחובות, יש לכתוב בשדה את שם היישוב בשנית
*
תמונת אווירה

המנוי הכי משתלם בארץ

שירות עצמי למנויי הפיס

ניתן לקבל מידע ולבצע פעולות באזור האישי ללא צורך בפנייה למוקד השירות

האזנה לתוצאות הגרלות

מענה קולי המאפשר לשמוע את תוצאות ההגרלות האחרונות שהתקיימו 24/7 בטלפון

הטבות למנויים

פניות בדוא"ל למחלקת פניות הציבור בנושאים כלליים

נא לשלוח פנייה עם פרטים מזהים (שם מלא + ת.ז) ופירוט הפנייה לדוא"ל. זמן מענה עד 3 ימי עסקים.

פנייה אנונימית

ניתן למלא טופס פנייה אנונימית ללא צורך בזיהוי הפונה. פניות אנונימיות לא יוכלו לקבל מענה ישיר, אולם תוכן הפנייה יועבר ישירות לגורמים המתאימים במפעל הפיס.