צרו קשר

פנו אלינו בכל דרך שתעדיפו: בטלפון, בפקס, בדואר או באמצעות טופס הפניות שלהלן.

אנו במפעל הפיס נשתדל להיענות בהקדם לכל פנייה. פניות בכתב ניתן לשלוח באמצעות הטופס המופיע בעמוד.
לבירורים בנושאים אחרים יש לפנות למוקד השירות שלנו בטלפון 03-6940177.

שימו לב: יש לבחור את נושא הפניה המתאים (לדוגמא: פניות בנושא הטבות למנויי הפיס - נדרש לבחור בנושא: 'מנוי פיס – הטבות מנוי פיס'), למלא את הפרטים בשדות המתאימים ולהקפיד למלא את הפרטים לחזרה כראוי. שדות המסומנים בכוכבית אדומה הנם שדות חובה.

*
*
*
*
*
*
*
-
-
יש להתחיל להקליד את שם הרחוב ולבחור מרשימה נפתחת. במידה וביישוב לא קיימים שמות רחובות, יש לכתוב בשדה את שם היישוב בשנית
*
מוקד הטלפוני של מפעל הפיס פועל בימים: 
ראשון-חמישי בין השעות: 8:00 – 17:00
שישי בין השעות: 08:00 - 13:00
בטלפון: 03-6940177

דוא"ל פניות הציבור: pniot@pais.co.il 

פקס מחלקת פניות הציבור: 03-6936230 

מחלקת זכיות (קבלת תשלום זכיות) במפעל הפיס פועלת
בימים ראשון-חמישי
בין השעות: 8:00 - 15:00

כתובת לפניות בכתב:
מפעל הפיס
רח' הפטמן 3,
ת.ד. 7019
תל אביב, 6107001
ניתן למלא טופס פנייה אנונימית ללא צורך בזיהוי הפונה. פניות אנונימיות לא יוכלו לקבל מענה ישיר, אולם תוכן הפנייה תועבר ישירות לגורמים המתאימים במפעל הפיס.

פנייה אנונימית

מנוי פיס - עדכון פרטים

מנוי פיס המבקש לשנות פרטים המחייבים את חתימת המנוי (עפ"י תקנון הגרלות מנוי פיס) - שם מנוי, מספר מנוי, מספר זהות של המנוי, פרטי בנק לחיוב ולזיכוי ו/או -פרטי בנק לזיכוי בלבד, נדרש לשלוח טופס בקשה חתום.
לחצו כאן להורדת הטפסים ולפרטים נוספים.

ביטול מנוי פיס

לביטול מנוי פיס יש לבחור באחת מהדרכים הבאות:
  • מילוי טופס "ביטול מנוי פיס" באתר מפעל הפיס
  • פניה באמצעות משלוח פקס למספר 03-6940150
  • פניה למוקד הטלפוני במספר 03-6940177
  • פניה באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת manuip@pais.co.il
  • פניה באמצעות דואר רשום למפעל הפיס, ת.ד 7019 תל אביב, 6107001

מובהר בזאת כי לצורך זיהוי יתבקש המנוי לתת פרטים מזהים הכוללים שם ומס' תעודת זהות וההשתתפות בהגרלות תופסק בתוך 3 ימים עסקים מיום קבלת ההודעה כאמור (אלא אם ביקשת ביטול לתום תקופת החיוב).

למבטלים מנוי פיס, שנרכש במקור בהתחייבות לשנה, במהלך תקופת ההתחייבות, יובהר כי ביטול מנוי יחייב את הלקוח בתשלום של 150 ₪ בגין המתנה ודמי טיפול.

מענה קולי

לשמיעת תוצאות ההגרלות ניתן להתקשר למענה הקולי, 24 שעות ביממה
בטלפון 03-6509999