בקשת ביטול מנוי פיס

צר לנו שבחרת לבטל את כרטיס המנוי ובטוחים שדרכנו יצטלבו שוב בהמשך. אבל בנתיים לנוחיותך בעמוד זה מופיעים הערוצים השונים לביצוע התהליך. רגע לפני קבלת ההחלטה, נשמח שאחד מנציגינו יקיים איתך שיחה טלפונית במטרה לשמוע ולהבין מדוע הנך מעוניין להפסיק את המנוי.

לתשומת ליבך, החל מביטול המנוי לא תתאפשר כניסה ושימוש באתר ההטבות "פיס פלוס". כמו כן, כרטיס המנוי שברשותך לא ישתתף בהגרלות השבועיות של מנוי פיס.

מובהר בזאת כי לצורך זיהוי יתבקש המנוי לתת פרטים מזהים הכוללים שם ומס' תעודת זהות וההשתתפות בהגרלות תופסק בתוך 3 ימים עסקים מיום קבלת ההודעה כאמור (אלא אם ביקשת ביטול לתום תקופת החיוב).

*
*
*
*
*
יש להקליד את ארבעת הספרות האחרונות של מקור החיוב (כרטיס אשראי למשלמים באשראי או חשבון בנק למשלמים בהוראת קבע)
*
-
-
יש להתחיל להקליד את שם הרחוב ולבחור מרשימה נפתחת. במידה וביישוב לא קיימים שמות רחובות, יש לכתוב בשדה את שם היישוב בשנית
*

מוקד שירות מנוי פיס

מספר טלפון של מוקד מנוי פיס לשירות לקוחות ובנושאי הטבות: 5415* או 03-6940177

פניות בנושא הטבות

במידה ותרצו לבטל הטבה שנרכשה באתר "פיס פלוס" גלשו לדף הבית https://paisplus.co.il  ולחצו בתחתית המסך על קישור: "ביטול הטבה שנרכשה".

מוקד מכירות מנוי פיס

מספר טלפון של מוקד מכירות מנוי פיס: 3990* או 03-6940179

טופס בקשה עצמי

למילוי טופס "בקשת ביטול מנוי פיס" - לחצו כאן

שעות פעילות המוקד

בימי חול בין השעות: 09:00 עד 17:00
בימי ו' בין השעות: 09:00 עד 13:00