שאלות ותשובות

שאלות על הצטרפות למנוי

מה זה "מנוי פיס"?

בגדול, עולם שלם של הטבות והגרלות.

בקטן, מנויי הפיס זכאים להטבות משתלמות וחסכוניות במיוחד במגוון גדול של תחומים, כמו למשל אוכל בחוץ, בילויים משפחתיים וזוגיים, תו פיס רשתות ומסעדות, קניות לבית, ביגוד ועוד ועוד.

בנוסף, כל מנוי פיס משתתף ב־5 הגרלות בחודש עם אפשרות לזכות בפרסים כספיים של עד מיליון וחצי ₪ ובחופשות מפנקות בחו"ל.

מה ההבדל בין מנוי פיס ללוטו?

מדובר על שני מוצרי הגרלה שונים של מפעל הפיס. לצורך השתתפות בהגרלות הלוטו צריך למלא טופס השתתפות נפרד להגרלה, אותו ניתן לרכוש בכל אחת מנקודות המכירה של מפעל הפיס. מנוי פיס, לעומת זאת, הוא מנוי חודשי להגרלות, בו מספר המזל שלך משתתף באופן אוטומטי בכל חמש ההגרלות החודשיות של מנוי פיס, ללא צורך למלא טפס, לזכור את מספר המזל או להגיע לנקודת מכירה.

כמה המנוי עולה ואיך מצטרפים?

שמחים שמעניין אותך להצטרף אלינו!

מנוי פיס כולל הטבות והנחות גדולות על קניות, בילויים, נופשים ומלונות בארץ ובחו"ל, הופעות, רשתות מזון ועוד. בנוסף, כל מנוי משתתף ב־5 הגרלות בכל חודש.

התשלום החודשי עבור מנוי פיס הוא 60 ₪ עבור 5 הגרלות חודשיות קבועות (12 ₪ עבור כל הגרלה) .

כדי להצטרף למנוי פיס אפשר לבקר כאן בקישור. אפשר גם להצטרף בכל אחת מנקודות המכירה של הפיס או בטלפון 3990*

למה החיוב הראשון על המנוי יותר מ־60 ₪?

מכיוון שכרטיס המנוי שלך השתתף בהגרלות עוד לפני החיוב הראשון, חיוב זה יכלול:

  1. תשלום עבור 5 הגרלות עתידיות שיתקיימו בחודש השוטף.
  2. תשלום חד־פעמי עבור ההגרלות בהן שהשתתפת בחודש הקודם בו רכשת את המנוי.

חיוב באשראי - חשבונך יחויב במועד חיוב כרטיס האשראי.

חיוב בהוראת קבע בבנק - חשבונך יחויב בכל ראשון בחודש עבור הגרלות מה־15 בחודש הנוכחי ועד ה־14 בחודש הבא.

החיוב הראשון יכלול גם תשלום חד־פעמי על הגרלות שהמנוי השתתף בהן לפני מועד החיוב.

יש סוגים שונים של מנויים ומה ההבדל בינהם בעולם ההטבות?

כל המנויים משתתפים בכל ההגרלות וכוללים את אותו מחיר חודשי 60 ₪.

כמות ההטבות (זכאויות) בחודש מחושבת לפי מספר הכרטיסים שברשותך והוותק שלך במנוי פיס. הנה הפירוט:

  • מנוי כסף - כשיש בבעלותך כרטיס מנוי אחד.
    מנוי כסף זכאי ל־12 הטבות חודשיות המתחלקות באופן הבא: 3 זכאויות להטבות בקטגוריית המזון, 6 זכאויות להטבות בקטגוריית "סרטים, מופעים ועוד" ו־3 זכאויות לשאר סוגי ההטבות.
  • מנוי זהב - כשיש בבעלותך כרטיס מנוי אחד עם ותק של יותר מ־7 שנים.
    מנוי זהב זכאי ל־14 הטבות חודשיות המתחלקות באופן הבא: 4 זכאויות להטבות בקטגוריית המזון, 6 זכאויות להטבות בקטגוריית "סרטים, מופעים ועוד", ו־4 זכאויות לשאר סוגי ההטבות.
  • מנוי זהב פלוס - כשיש בבעלותך 2 כרטיסי מנוי ללא תלות בוותק.
    מנוי זהב פלוס זכאי ל־16 הטבות חודשיות המתחלקות באופן הבא: 5 זכאויות להטבות בקטגוריית המזון, 6 זכאויות להטבות בקטגוריית "סרטים, מופעים ועוד" ו־5 זכאויות ליתר ההטבות (מתוכן 2 זכאויות יכולות לשמש להטבות בקטגוריית VIP, (הטבות כלליות לא כולל קטגוריות מזון ו"סרטים, מופעים ועוד").
  • מנוי פלטינום - כשיש בבעלותך 3 כרטיסי מנוי ומעלה ללא תלות בוותק.
    מנוי פלטינום זכאי ל־18 הטבות חודשיות המתחלקות באופן הבא: 6 זכאויות להטבות בקטגוריית המזון, 6 זכאויות להטבות בקטגוריית "סרטים, מופעים ועוד", ו־6 זכאויות ליתר ההטבות (מתוכן 4 זכאויות יכולות לשמש להטבות בקטגוריית VIP (הטבות כלליות לא כולל קטגוריות מזון ו"סרטים, מופעים ועוד").

בהתאם למספר ההטבות/זכאויות שנשארו לך וסוג המנוי, יהיה באפשרותך לרכוש הטבות מועדפות - הטבות פופולריות במיוחד במחירים נמוכים במיוחד. הזכאות מתחדשת כל חודש ואין אפשרות לצבור זכאויות מחודש לחודש. אפשר לראות כמה זכאויות נשארו לך ב"ההזמנות שלי" באתר או באפליקציה.

לרכישת מנוי.

אני יכול לבחור את מספר המזל שלי בעצמי?

כן, אתה יכול לבחור את מספר המזל שלך בעצמך במידה והוא פנוי, או לתת למערכת לבחור עבורך מספר פנוי אקראי.

מתי מתקיימת ההגרלה?

ההגרלות מתקיימות חמש פעמים בחודש, בימי חמישי בבוקר. אם בחודש יש רק ארבעה ימי חמישי, יתקיימו שתי הגרלות בשבוע האחרון של החודש (ביום שלישי וביום חמישי).

מה קורה אם זכיתי בפרס הראשון? זהו? נגמר לי המזל ואני לא יכול לזכות בהגרלה הבאה?

לא, זה לא אומר שזכית פעם אחת ונגמר לך המזל. כל מנוי יכול לזכות ביותר מפרס אחד, גם אם זכה בהגרלה קודמת.

אני אמור לזכור את מספר המנוי שלי כדי להשתתף בהגרלות?

לא, אין צורך לזכור את מספר המנוי. כל עוד המנוי פעיל, הוא משתתף אוטומטית בהגרלות.

איך מוסיפים מנוי?

ממש בקלות! נרשמים כרגיל עם אותה תעודת זהות ואנחנו כבר נדאג לבצע את כל החיבורים.

להרשמה בקישור הזה

מה קורה אם יש לי יותר מכרטיס מנוי אחד?

אין מגבלה על כמות כרטיסי המנוי שניתן לרכוש. כל מנוי נוסף מאפשר לך להשתתף בהגרלות עם מספרי מזל שונים.

שאלות על הגרלות

איפה אני יכול לבדוק זכיות אישיות?

באזור האישי שלך באתר, בקישור הזה: https://paiszone.pais.co.il

איך אני מקבל את הזכייה שלי?

אם זכית בפרס, סכום הזכייה יועבר לחשבון הבנק שלך (תוך חמישה ימי עסקים). במידה שזכית בפרס מיוחד, תקבל מכתב רשום עם פירוט הזכייה.

מה סיכויי הזכייה שלי ואיך מתבצעת חלוקת הפרסים?

סיכויי הזכייה בפרסים השונים המחולקים למנויי מפעל הפיס זהים לכולם. הסיכויים תלויים בכמות הכרטיסים המשתתפים בכל הגרלה ובכמות הפרסים המוגרלים בכל רמת פרס.

מסובך? לא כל כך, כל המידע על סל הפרסים נמצא בקישור הבא

האם אני יכול לזכות יותר מפעם אחת?

כן! כל מנוי יכול לזכות ביותר מפרס אחד, גם אם זכה בעבר.

אפשר להחליף את מספר המזל?

כן, וגם בקלות! אפשר להחליף את מספר המזל שמשמש אותך בהגרלות כאן בקישור

באיזה הגרלות משתתפים החברים במנוי פיס?

בכל חודש, כל מנוי פיס (מספר מזל) משתתף ב־5 הגרלות.

52 מנויים זוכים בטוח בפרס הראשון, שיכולים לנוע בין סכום 50,000 ₪ ל־1.5 מיליון ₪.

בנוסף, יש פרס שני של 150,000 ₪ שבו זוכים בכל הגרלה 2 מנויים (סה"כ 10 מנויים בחודש), ופרס שלישי של 10,000 ₪ שבו זוכים בכל הגרלה 15 מנויים (סה"כ 75 מנויים כל חודש).

בנוסף, יש מאות פרסים כספיים נוספים, עם סכומים שנעים בין 100 ₪ ל־5,000 ₪.

זה לא הכל, בכל חודש זוכים ב־75 חופשות זוגיות לניו יורק, כולל טיסות, לינה בבתי מלון ואטרקציות בעיר.

מה כוללת הזכייה בטיסה ונופש זוגי בניו יורק?

ניו יורק ניו יורק! מדובר על חופשה של 8 ימים ו־7 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר.

הטיול כולל סיורים בעיר שילווה מדריך צמוד דובר עברית, ביטוח רפואי וביטוח מטען והעברות. לזוכה תישלח הודעה שמצורפת אליה חוברת מידע עם כל מה שצריך לדעת. לחצו כאן למידע נוסף על הטיול.

מידע נוסף על הטיול ניתן לקבל גם דרך מוקד חברת התיירות "אמירים" בטלפון: 03-7695977

אני לא יכול לטוס אפשר להמיר את הזכייה בכסף?

כדי להמיר את הזכייה לכסף נדרש ליצור קשר עם מוקד השירות בטלפון: 03-6940177

למי מתקשרת אראלה?

אם זכית בפרס הראשון או השני, תקבל שיחת טלפון מאראלה שתבשר לך על הזכייה. בכל מקרה, גם אם לא ענית לטלפון , נפקיד את הפרס בחשבונך בתוך 5 ימי עסקים. לחצו כאן להאזנה לשיחות אראלה עם זוכים.

שאלות על עולם ההטבות

כיצד מתחברים לאתר בפעם הראשונה?

בכניסה לאתר עליכם למלא את מספר תעודת הזהות שלכם, כולל ספרת ביקורת סה"כ 9 ספרות , קוד זמני בן 6 ספרות ישלח לנייד ולדוא"ל המעודכנים במערכות מפעל הפיס. יש לאשר את תקנון האתר כדי להתקדם. הקפידו למלא את פרטיכם באופן תקין ומלא, כך נוכל לשמור אתכם על קשר.

איך נכנסים לאתר?

לאחר ההרשמה ובכל כניסה לאתר יש ללחוץ על כפתור "התחברות" בצדו השמאלי העליון של המסך ולהזין את תעודת הזהות. לאחר מכן ישלח קוד אימות חד פעמי לנייד ולמיל שרשום במערכות הפיס, יש להזין קוד זה.

מי זכאי להזמין הטבות?

לקוח בעל מנוי פיס פעיל

איך מזמינים באתר?

האתר בנוי בצורה פשוטה ונוחה, ההטבות מחולקות לקטגוריות לשימושך. לאחר בחירת ההטבה, תועבר לעמוד פרטי ההטבה אשר בחלקו התחתון יש לעדכן את כמות ההטבות הרצויות ולהקיש "להזמנה".

שים לב, תיתכן הגבלה בכמות ההטבות שניתן לרכוש. בשלב הבא יהיה עליכם להזין את אמצעי התשלום ובמידה והכל תקין, תשלח הודעת אישור הזמנה , פרטי ההזמנה יופיעו ב"הזמנות שלי" באתר ההטבות ובדוא"ל. הקוד המתקבל מאפשר זכאות לרכישת מוצר בהטבה. יש להציגו בעת רכישת המוצר ברשתות או באתרים בהתאם לתנאים שהוצגו בדף ההטבה.

כמה הזמנות ניתן לבצע באתר בחודש?

כמות הזכאויות החודשית באתר מחושבת בהתאם לכמות הכרטיסים ולוותק שברשותך.

  • "מנוי כסף" - זכאי לסה"כ 12 זכאויות חודשיות המתחלקות באופן הבא:
    • 3 זכאויות להטבות בקטגוריית המזון
    • 6 זכאויות להטבות בקטגוריית "סרטים, מופעים ועוד"
    • 3 זכאויות ליתר ההטבות (לא כולל קטגוריות מזון, "סרטים, מופעים ועוד" והטבות VIP)
  • "מנוי זהב" - זכאי לסה"כ 14 זכאויות חודשיות המתחלקות באופן הבא:
    • 4 זכאויות להטבות בקטגוריית המזון
    • 6 זכאויות להטבות בקטגוריית "סרטים, מופעים ועוד"
    • 4 זכאויות ליתר ההטבות (לא כולל קטגוריות מזון, "סרטים, מופעים ועוד" והטבות VIP).
  • "מנוי זהב פלוס" - זכאי לסה"כ 16 זכאויות חודשיות המתחלקות באופן הבא:
    • 5 זכאויות להטבות בקטגוריית המזון,
    • 6 זכאויות להטבות בקטגוריית "סרטים, מופעים ועוד"
    • 5 זכאויות ליתר ההטבות (מתוכן 2 זכאויות יכולות לשמש להטבות בקטגוריית VIP (הטבות כלליות לא כולל קטגוריות מזון ו־"סרטים, מופעים ועוד")
  • "מנוי פלטינום" - זכאי לסה"כ 18 זכאויות חודשיות המתחלקות באופן הבא:
    • 6 זכאויות להטבות בקטגוריית המזון
    • 6 זכאויות להטבות בקטגוריית "סרטים, מופעים ועוד"
    • 6 זכאויות ליתר ההטבות (מתוכן 4 זכאויות יכולות לשמש להטבות בקטגוריית VIP (הטבות כלליות לא כולל קטגוריות מזון ו־"סרטים, מופעים ועוד")

הזכאות תתחדש מידיי חודש בחודשו ולא יהיה ניתן לצבור זכאויות מחודש לחודש. ניתן להתעדכן בכמות הזכאויות שנותרו לך תחת "ההזמנות שלי" באתר.

לרכישת מנוי.

איך אני יכול לבדוק את כמות הזכאויות שלי?

ניתן לבדוק את כמות ההטבות, החלוקה החדשה ויתרת הזכאויות בדף "ההזמנות שלי" באתר ובאמצעות כפתור "הזכאויות החודשיות שלי" המופיע בסרגל אתר ההטבות לאחר ביצוע התחברות ("לוג אין"). לאחר מימוש כל הזכאויות לרכישת הטבות באתר במחיר מנוי לאותו החודש, באפשרותכם להמשיך ולהזמין במחיר מוזל עד 30 הטבות בחודש במצטבר. הטבות מסוימות אינן זמינות במחיר מוזל.

איך מממשים את ההטבות?
ישנם מספר סוגי הטבות באתר:
  • הטבות עם סליקה באתר ואיסוף/מימוש בבית העסק - יש להגיע לקופות בית העסק ולהציג את קוד הקופון שהתקבל בסיום רכישת ההטבה באתר. לעתים תתווסף לאישור הרכישה הנחיה לקופאי למימוש הקוד
  • הטבות כרטיסים לסרט בבתי הקולנוע - יש להזין את הקוד המתקבל בעת הזמנת הסרט באתר בית הקולנוע או בקופות בית הקולנוע
  • הטבות עם משלוח עד הבית - במידה ולא הזנתם כתובת ייעודית, המשלוח יגיע לכתובת שעדכנתם באתר בעת ההרשמה. כמו כן ניתן להזין כתובת למשלוח שונה מהכתובת הנמצאת באתר. במידה וברצונכם לשנות כתובת "קבועה" ניתן לעשות זאת באמצעות "עדכון פרטים" באתר ההטבות
  • תווי קניה לאתרי סחר - המשלוח יגיע לכתובת אשר תעודכן בעת ביצוע ההזמנה באתר הסחר של הרשת הרלוונטית.
  • טיולים ונופשונים - יש לשים לב להוראות המימוש בעמודי ההטבות.
  • מופעים והצגות - הכרטיסים ימתינו על שם המנוי בקופות המופע או לחילופין ישלח ברקוד בסמס ויופיע גם ב"הזמנות שלי" באתר.
    שימו לב להוראות בעמוד ההטבה, בחלק מהמופעים מקבלים קוד, מזינים אותו באתר הספק ולאחר מכן מקבלים את הכרטיסים מאתר הספק ולא ממנוי פיס.
  • אטרקציות - יש להגיע עם קוד הקופון שקיבלתם במסרון (SMS) ולהציגו בקופות בית העסק.
    הנחיות אלו מפורטות בעמוד פרטי כל הטבה באתר.
מה זה הטבות מועדפות?

הטבות "מועדפות" הן ההטבות המבוקשות ביותר על ידי המנויים נכון לתקופת הזמן המדוברת.
ב"מועדפות" מרוכזות ההטבות המבוקשות ביותר! לדוגמא: מקדונלד'ס, תו קניה DREAM CARD, כרטיס לסרט ב9 ₪ בימי חמישי ועוד. להטבות אלו מגבלה אחת כוללת בהתאם לסוג המנוי. המימושים מ"מועדפות", נכללים בסך הזכאויות של המנוי ובהתאם ייגרעו מהזכאויות לפי הקטגוריה אליה משויכת ההטבה, כמו יתר הטבות האתר.

לרכישת מנוי.

האם ההטבות ה"מועדפות" מוגבלות בכמות?

כל מסלול וכמות הזכאויות שלו במועדפות. יש לשים לב, שכאשר הטבה נמצאת ב"מועדפות". ניתן, בהתאם לכמות הזכאויות, לממש את אותה הטבה אפילו 3 פעמים או יותר לפי המסלול:

מסלולי מנויכסףזהבזהב+פלטינום
כמות מימושים במועדפות 3 3 5 6
מאיזה קטגוריה נגרעות ההטבות המועדפות?

זכאות של כל הטבה מועדפת תיגרע מהקטגוריה אליה משויכת ההטבה. למשל, אם מימשת 3 שוברי מזון מ"מועדפות", ייגרעו 3 זכאויות מקטגוריית מזון. ההטבות המועדפות יגרעו בדומה ליתר הטבות האתר מהקטגוריות המשויכות: מזון, קולנוע, כללי

מה קורה אם מימשתי את כל הזכאויות שלי באותו חודש?

ההטבות ב"מועדפות" נכללות בסך הזכאויות הכולל, לכן, אם מימשת בחודש אחד את כלל הזכאויות שלך, לא ניתן יהיה לבצע מימושים נוספים ב"מועדפות".  אם מימשת בחודש אחד את כל הזכאויות בקטגוריית מזון לדוגמא, לא ניתן יהיה לבצע מימושים של הטבות מזון ב"מועדפות" אבל ניתן יהיה לממש הטבות אחרות במתחם המשויכות לקטגוריות אחרות בהן יש יתרה.

אם אני מנוי VIP?

כמנוי VIP תוכל להמשיך ליהנות מההטבות הנוספות והבלעדיות המיועדות לך: 2 הטבות VIP למנויי הזהב+ ו־4 לפלטינום. חשוב לציין שהטבות שוות אלו נמצאות מחוץ ל"מועדפות". ב"מועדפות" תהיה זכאי לממש הטבות ע"פ המסלול, ככל שנותרו ברשותך כאלה.

מה הכוונה בהטבת VIP?

מדובר בנבחרת הטבות ייעודית ובלעדית אשר רלוונטית רק למנויי הזהב פלוס והפלטינום (מנויים בעלי 2 כרטיסים ויותר). לצפייה בהטבות יש להקליק על "הכתר"בסרגל הכלים.
משתלם ושווה להוסיף כרטיס מנוי ולחסוך אפילו יותר!

להוספת מנוי.

האם השימוש בכרטיס אשראי באתר מוגן?

עמוד התשלום באתר מאובטח בטכנולוגיית SSL שמבטיחה סודיות מוחלטת. המידע באתר מוגן באמצעות מנגנוני אבטחה מתקדמים, הוא מוצפן ומועבר ישירות לחברת האשראי. כחלק ממנגנוני האבטחה, במערכת האתר לא נשמרים פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות. במידה ושילמת דרך האתר, המידע מאובטח ואינו גלוי לעובדי האתר.

האם ניתן לפרוס את התשלום באתר לתשלומים?

באתר ניתן לרכוש בתשלומים מעל סכום של 800 ₪.

האם ניתן לבטל רכישת הטבות?

תנאי הביטול מופיעים בתקנון תחת הכותרת “ביטול עסקה". ניתן לבטל הטבות בתוך 14 יום מיום רכישתן בתנאי שלא מומשו. לאחר שהלקוח מימש את ההטבה, ביטול המוצרים ו/או השירותים ייעשה ישירות מול בית העסק ובהתאם למדיניותו. הטבות שעניינן קבלת שירות שאינו שירות מתמשך, ניתן לבטל בתוך 14 יום מיום הזמנת ההטבה באתר, ובלבד שהביטול ייעשה לפחות יומיים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

כמו כן, באם מדובר בהטבת בידור ונופש (מופע/הצגה/סטנדאפ/כל סוגי הנופש ויוצ"ב) במועד ספציפי, הביטול יאושר רק באם עומד בתנאי 14 ימים מיום הרכישה ואינו חל בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד המופע/הנופש.

במקרים מסוימים, ניתן לבטל הטבות מסוימות באופן אוטומטי ועצמאי באמצעות כניסה לאזור "ההזמנות שלי" לאחר ביצוע התחברות לחשבון האישי (לוג אין). הטבות אשר ניתנות לביטול אוטומטי ועצמאי יופיעו בסטטוס "ניתן לביטול" ולצורך הביטול יש ללחוץ על הכפתור הייעודי.

ביחס להטבות אשר אינן ניתנות לביטול באמצעות החשבון האישי כאמור, לצורך ביצוע ביטול העסקה יש ליצור קשר עם המוקד באמצעות "צור קשר" באתר, המופיע בתחתית של כל עמוד אתר או בחיוג לשירות הלקוחות בטלפון: 03-6940177

איך מורידים מתנה מהאתר?

על מנת לקבל מתנה שמחכה לך באתר ההטבות עליך להתחבר לחשבונך לאחר החיבור יופיע בצדו השמאלי התחתון של המסך "פופ־אפ" עם סימן של מתנה, באפליקציה תופיע המתנה ב"פופ־אפ" בחלקו העליון של המסך. בלחיצה על ה"פופ־אפ" תתבצע הפנייה לתיבת בחירת המתנה בסימן "V". בסיום תהליך הבחירה יישלח אליך מסרון לטלפון הנייד, במקביל יישלח אליך דוא"ל. המתנה תופיע גם בעמוד "ההזמנות שלי" באתר. במסרון יופיע שם המתנה ואופן המימוש.

תווים נטענים

תו נטען לרשתות מזון ותו נטען לרשתות/מסעדות

מה אתם יכולים לספר לי על תו נטען לרשתות מזון?

תו המזון שלנו הוא תו נטען המרכז את כל רשתות המזון המובילות - במקום אחד. הוא מאפשר להטעין עד 3,000 ₪ בכל חודש (תמורת זכאות מזון מועדפת) ולקבל עליהם הנחות משמעותיות. ההטבה זמינה כל השנה, ולא רק בתקופות מוגבלות.

להלן מדרג ההנחות, לפי סוג המנוי:

  • מנויי כסף וזהב - חיסכון מקסימלי: עד 120 ₪ בחודש
    • טעינה של 400 ₪ ראשונים בכל חודש - ב־7.5% הנחה (תמורת זכאות מזון מועדפת אחת)
    • טעינה של 1,800 ₪ נוספים - ב־5% הנחה
  • מנויי זהב פלוס ופלטינום - חיסכון מקסימלי: עד 180 ₪ בחודש
    • טעינה של 600 ₪ ראשונים בכל חודש - ב־10% הנחה (תמורת זכאות מזון מועדפת אחת)
    • טעינה של 2,400 ₪ נוספים - ב־5% הנחה

ניתן לממש רק ברשת הספציפית שאליה נטען הסכום. התו אינו תקף ברכישה אונליין.

איך זה עובד?

כל הטבות לרשתות מזון ירוכזו בתו נטען אחד לרשתות מזון, לפי המדרג הבא.

  • מנויי כסף וזהב - חיסכון מקסימלי של עד 120 ₪ בחודש
    • טעינה עד 2,200 ₪
    • טעינה של 400 ₪ ראשונים ב־7.5% הנחה
    • טעינה של 1,800 ₪ נוספים ב־5% הנחה
    • תמורת זכאות מזון מועדפת
  • מנויי זהב פלוס ופלטינום (VIP) - חיסכון מקסימלי של 180 ₪ בחודש (3 כרטיסי מנוי)
    • טעינה עד 3,000 ₪
    • טעינה של 600 ₪ ראשונים ב־10% הנחה
    • טעינה של 2,400 ₪ נוספים ב־5% הנחה
    • תמורת זכאות מזון מועדפת

הטעינות מתבצעות לכל רשת מזון ספציפית והסכום תקף רק לאותה רשת. התו ניתן לטעינה באופן רב־פעמי תחת אותה זכאות כל עוד מדובר באותו חודש קלנדרי. בסיום הטעינה ישלח קוד משתמש קבוע ואחיד שישמש לכל הפריקות.

אפשר לצבור סכומים בתו נטען לרשתות מזון בין חודשים?

הטעינה בתו מתאפסת בכל חודש קלנדרי, אי אפשר לצבור סכומים בין חודשים, ובכל חודש יש תקרה קבועה: עד 2,200 ₪ למנויי כסף וזהב, ועד 3,000 ₪ למנויי זהב פלוס ופלטינום.

במידה והגעת לתקרת הטעינה. יש "לפרוק" בחנויות כדי לאפשר טעינה נוספת.

אפשר לממש את תו המזון גם בקנייה אונליין?

כרגע התו פועל בקופות הפיזיות בלבד ואי אפשר להשתמש בו באתרים ובאפליקציות של הרשתות. אנחנו מאמינים שבהמשך תתאפשר גם רכישה אונליין - ברגע שזה יקרה, נעדכן על כך.

איך תו נטען רשתות ומסעדות עובד?

התו הורחב משמעותית, ועכשיו אפשר להטעין בו עד 1,500 ₪ בכל חודש, כולל רשתות חדשות כמו: טרמינל X, ריקושט ועוד. טעינה של 600 ₪ ראשונים תעניק לך 25% הנחה, והיתר ב־15% הנחה. זה אומר חיסכון של עד 285 ₪ בחודש, תמורת זכאות כללית מועדפת אחת בלבד.

מנויי ה־VIP (זהב פלוס/פלטינום) נהנים מ־25% הנחה עד 1,200 ₪ ועוד 600 ₪ ב־15% הנחה, תמורת זכאות כללית אחת בלבד (לא מועדפת). חיסכון של 390 ₪ תמורת זכאות כללית אחת בלבד.

איך מתפעלים את התו הנטען לרשתות המזון? זה כמו התו נטען לרשתות ומסעדות?

כמעט אותו דבר.

מה דומה?

  • קוד אחיד וקבוע
  • יש ספירה (קאונטר) של סכום ההטענה החודשי כדי לראות שלא חורגים

מה השתנה?

  • בניגוד לתו רשתות ומסעדות, כאן הסכום שטענת תקף רק לרשת המזון הספציפית שבחרת. כלומר, אם טענת לקרפור - אפשר להשתמש רק בקרפור.

כל הפרטים והיתרות זמינים באתר ובאפליקציה.

שאלות בנושא תמיכה ושירות

האם אפשר להזדכות במע"מ על ההטבות?

עבור חלק מההטבות, למשל תווי קניה או הטבות מקטגורית "אטרקציות", אי אפשר להזדכות במע"מ. לעומת זאת, אם קנית הטבות למוצרי מזון, אפשר להדפיס עבורן קבלה דרך דף "ההזמנות שלי" באתר.

לגבי הטבות מקטגוריות אחרות - שווה לפנות אל צוות השירות שלנו בצ'אט או בטלפון 03-6940177.

האם ניתן לבטל רכישת הטבות?

כן, אפשר לבטל הטבה תוך 14 יום מהיום שבו רכשת אותה, בתנאי כמובן שהיא עוד לא מומשה.

יש הטבות שאפשר לבטל ישירות דרך האזור האישי שלך ב"הזמנות שלי" ויש כאלה שצריך להתקשר לשירות הלקוחות שלנו כדי לבטל: 03-6940177.

הטבה למופע או הצגה אפשר לבטל עד 14 יום מיום הרכישה ועד 7 ימי עסקים לפני המופע.

שישי וערבי חג נחשבים ימי עסקים ויום המופע נכלל בספירת הימים.

ביטול חופשה - תנאי הביטול מפורטים בדף ההטבה.

איך אני יכול לבדוק את כמות הזכאויות שלי / ההטבות שמגיעות לי באתר?

בקלות! צריך רק להתחבר לאתר ההטבות PaisPlus ואז אפשר לבדוק כמה זכאויות נשארו לך בדף "ההזמנות שלי" או בלחיצה על "הזכאויות שלי" בסרגל.

האם באפשרותי לשלם על כרטיס מנוי במזומן?

לצערנו אין אפשרות לשלם במזומן על מנוי פיס שלך.

האם ניתן לרכוש מנוי כמתנה?

כן, ניתן לרכוש מנוי כמתנה עבור חבר או קרוב משפחה. רק מי ששמו מופיע על הכרטיס הוא הזכאי לזכיות.

לא מצאת מה שחיפשת?

הנציגים שלנו מחכים בצ'אט עם תשובה לכל מה שמעניין אותך.

תמונת אווירה

המנוי הכי משתלם בארץ