רגע לפני הפנסיה - זכו ב- 40 מיליון ₪

למשרדי מפעל הפיס הגיעו בבוקר יום ראשון (ה-25/8/19) הזוכים בפרס הראשון בלוטו על סך 40 מיליון ₪, מהגרלת הלוטו שהתקיימה ב- 24/8/19.

הזוכים, תושבי מרכז הארץ בשנות ה- 60 לחייהם, נשואים מזה 30 שנה וממלאים מידי שבוע טופס לוטומט ומספרים קבועים. בני הזוג רכשו בשבוע שעבר טופס לוטומט בעלות של 36 ₪ שהביא אותם לזכייה ב- 40 מיליון ₪.

בשבוע שעבר עוד השתעשעו עם ילדיהם ברעיון שיזכו בפיס, והיום גילו בדוכן הלוטו כי הם הזוכים המאושרים בהגרלת ה-40 מיליון.
בני הזוג החליטו בינתיים לשמור עדיין את הזכייה בסוד ולא סיפרו על כך לילדיהם, "אומנם לא סיפרנו להם, אבל הדבר הראשון שעומד לנגד עינינו זה לדאוג לביטחון כלכלי עבורם ולאחר מכן נצא לטיול במקומות בהם טרם ביקרנו יחד".

"אני מפרגן לעצמי שבועיים חופש", סיפר הזוכה, והזוכה הוסיפה "הזכייה האמיתית שלי בפיס זה בעלי".

בני הזוג יצאו מבית מפעל הפיס היישר לגלידרייה הקרובה כפי שקבעו מראש.

בתחילת החודש, הגרלת הלוטו עברה מספר שינויים במהלכם תקרת הפרס הראשון בלוטו עלתה ל- 40 מיליון ₪ (במקום 28 מיליון שקלים) ובדאבל לוטו – הפרס יכול להגיע עד 80 מיליון ₪. הפרס השני גדל ב- 50% ל- 750,000 ₪ (במקום 500,000 ₪) ובכל הגרלה בה לא יילקח הפרס השני, יעלה הפרס ב- 750,000 ₪ נוספים. בנוסף, הפרס הראשון בלוטו מתחיל מ- 5 מיליון ₪ (במקום 4 מיליון ₪) ועד 10 מיליון ₪ בדאבל לוטו (במקום עד 8 מיליון ₪). המשמעות של הגדלת הפרסים היא למעשה הגדלת אחוז החזר הפרסים לציבור והצטרפותם של מיליונרים חדשים בכל שנה, כאשר סיכויי הזכייה לא משתנים.

סמנכ"לית שיווק מכירות ופרסום במפעל הפיס, דפנה נעים שאול: "הלוטו הינו מותג הדגל של מפעל הפיס כבר שנים רבות וראינו צורך לרענן ולהזרים לתוכו אנרגיות מחודשות. מהניסיון בחו"ל למדנו שפרסים גדולים מושכים קהל רב יותר להשתתף בחגיגה, מה שתואם את המטרה אליה חותר מפעל הפיס והיא צירוף מעגלים רחבים יותר של לקוחות, אשר נהנים מהמשחק, בהשקעה נמוכה יחסית".

בתמונה: הטופס הזוכה בפרס הראשון בלוטו